4 razloga za karijeru u digitalnom marketingu

Do sada već i ptice na grani znaju kako je digitalni marketing postao tražena profesija. Vještine IT analitičara, digitalnih dizajnera i stručnjaka za online marketing traže se u svim industrijama.

Vlasnici tvrtki iz područja turizma, veleprodaje i različitih uslužnih djelatnosti trebaju nekoga tko će se brinuti o online svijetu njihova poslovanja. Žele biti prvi na stranicama rezultata pretraživanja, žele blogove koji će se čitati i donositi promet na stranicu, potrebni su im display Google oglasi za povećanje svijesti o brendu …

Tvrtke ulažu sve veće budžete u online oglašavanje, žele CPC, content i SEO stručnjake koji će pomoći njihovom poslovanju.

Ako si u fazi gdje još uvijek razmišljaš o smjeru u kojem će se tvoja karijera razvijati, a digitalni marketing je opcija, donosimo 4 razloga za karijeru u ovoj brzorastućoj industriji.

 

1. U digitalnom marketingu potražnja premašuje ponudu

Ako ste razgovarali s prijateljima i poznanicima koji su zaposleni u digitalnom marketingu vjerojatno ste imali problema s “hvatanjem” naziva svih titula i zanimanja koja su vam spomenuli. U idućih nekoliko godina na sceni će se pojaviti još titula i zanimanja vezanih za ovaj oblik oglašavanja i tu se neće zaustaviti.

Za sve vas koji još uvijek studirate, a vaše područje interesa uključuje GoogleAds, Google Analytics, optimizaciju za tražilice ili stvaranje digitalnog sadržaja, ovo je ogromna prednost.

Pripremite se za karijeru u kojoj je potražnja još uvijek veća od ponude! Pogledajte samo broj trenutno otvorenih pozicija u Arboni.

Ako ste osoba koja se na tržištu rada pojavila u razdoblju recesije i niste sigurni kako sada uskočiti u vlak digitalnog marketinga, odgovor je u promjeni smjera vaše karijere. Vaša novinarska, pedagoška, ekonomska ili marketinška znanja mogu biti korisna u digitalnom svijetu. Akademije kao što je Arbonina akademija digitalnog marketingu mogu biti odličan početak.

 

2. Možete birati između više zanimljivih područja

Jednom kada ste zakoračili u zanimljiv svijet digitalnog marketinga otvara vam se mogućnost izbora različitih područja. Ovo je industrija koja zahtjeva strastveni pristup i beskonačnu želju za učenjem. Za početak je najbitnije okružiti se stručnim, zanimljivim i kvalitetnim pojedincima te razgovarati s kolegama.

S vremenom ćete vidjeti privlači li vas više svijet SEO optimizacije, Google Analytics, CPC oglasa, vođenje društvenih mreža, stvaranje online sadržaja ili što god će se pojaviti u budućnosti.

Zapamtite, ovo je industrija koja se razvija i samo bogovi digitalnog marketinga znaju gdje je kraj.

 

3. U digitalnom marketingu plaće će rasti (barem tako kažu)

Ranije smo spomenuli kako potražnja premašuje ponudu u digitalnom marketingu. Svi znamo kako ekonomija funkcionira u takvom scenariju – porast će cijena tražene usluge.

Jednom kada ste zaposleni u digitalnom marketingu, industriji koja se razvija i traži vještine koje vi imate – možete se smatrati robom. Pregovarajte svoje uvjete zapošljavanja, rada i radnih uvjeta. Ne morate pristati na ništa manje. Posao u traženoj industriji vam to omogućuje.

Nedavna istraživanja pokazala su kako digitalne plaće rastu i rastu sve brže, ali ne rastu samo menadžerske plaće. Zanimljivo je kako je plaća CPC juniora u Irskoj za godinu dana porasla za 3,000. Iako je ovdje riječ o ispitanicima iz Dublina, sigurni smo kako će i Hrvatska slijediti ove trendove.

 

4. Započnite karijeru iz vlastitog doma

U starom, tradicionalnom marketingu za poslovnu priliku morali ste čekati poziciju pripravnika u nekoj velikoj tvrci. Tada ste se mogli pokušati dokazati i eventualno doći do pravog posla na osnovu stečenog portfolia.

U modernom svijetu digitalnog marketinga moguće je započeti vlastitu karijeru bez da ste kročili na radno mjesto.

Želite li se istaknuti u masi prijava za posao uložite neko vrijeme u stvaranje vlastitog brenda. Stvarajte sadržaj na vlastitom Instagram ili Facebook profilu koji će ljudi voljeti, pišite blogove koji će se čitati i sudjelujte u stručnim razgovorima.

Izaberite posao budućnosti. Izaberite karijeru u digitalnom marketingu. Izaberite Arbonu za vaš početak.

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.