Je li stručna praksa u Arboni za tebe?

Studenti se danas često žale kako je formalno obrazovanje zastarjelo, da ne nudi dovoljno praktičnih znanja i da zahtjeva puno previše “štrebanja”.

Vjerojatno bi se mogli i složiti s njima jer brzina kojom se tehnologija, internet i digitalni marketing razvijaju neuhvatljiva je za većinu. Pogotovo za stare, trome, reaktivne sustave kakav je školstvo u Hrvatskoj.

Upravo zbog negativnog pogleda na sustav obrazovanja, rijetko se koji student vidi u jednoj firmi i ponavljajućim zadacima do mirovine. Milenijalci su spremni učiti, vole izazove i preskakati postavljene prepreke. Sigurnost i komfor ne vide u stalnim aktivnostima i istim zadacima nego u stalnim promjenama i drukčijim projektima.

Ako ste proaktivni, za razliku od hrvatskog školstva, vjerojatno ste tijekom studiranja tražili načine za dodatnu zaradu, nova znanja i dobre tulume. Niste čekali da vas drugi zovu nego ste vi bili ONI koji su organizirali najbolje provode, druženja i učenja.

Ako se pronalazite u ovom opisu i zanima vas praksa u agenciji za digitalni marketing, možda bi mogli razmisliti o stručnoj praksi u Arboni.

Evo zašto…

 

Radna atmosfera u Arboni je prosječno dobra

Nećemo lupetati fraze o najboljoj uredskoj obitelji nasmijanih letećih medvjedića. Znamo da znate kako je to samo slovo na papiru, a možda vas odvede u krivom smjeru pa dođete kod nas očekujući nešto što nije moguće.

Već smo pisali o radnim aktivnostima SEO nindže, radnom vremenu digitalnog dizajnera i različitim poslovima stručnjaka za digitalni marketing. Ponedjeljak u Arboni izgleda jako slično ponedjeljku u nekom drugom uredu, nećemo se lagati. Razlika je što mi na posao možemo doći između 7 i 9 ujutro, ali i naš radni dan traje 8 sati.

Radimo, družimo se, zabavljamo se, jedemo, pijemo puno kave, čaja i instant vitaminskog napitka. Super je što smo uvijek spremni pomoći jedni drugima i shvaćamo kako je uspjeh jednog od nas također timski uspjeh.

Poticajno radno okruženje i stručne kolege izvlače iz svakog pojedinca ono najbolje, a svaki problem gledamo kao novi izazov.

 

U Arboni učimo i prenosimo znanja

Za vrijeme trajanja stručne prakse u Arboni, ako već niste, naučit ćete kako je samostalno pokazivanje interesa za učenje uvijek poželjno. Važno je pitati i vodimo se mišlju kako nema lošeg pitanja, postoje samo loši odgovori.

Mi od vas ne očekujemo zavidno znanje niti kilometarski CV, to bi bilo nerealno. Tu ste jer vas zanima područje digitalnog marketinga i želite učiti, raditi na stvarnim projektima i rješavati realne probleme klijenata.

Recimo da ste jučer naišli na poučan, zanimljiv i informativan članak o novitetima na području Facebook oglašavanja. Mi bi veoma htjeli da ga podijelite s nama! Rado ćemo ga prokomentirati, a stečena znanja i primijeniti. Istu praksu imamo i sami, svaki tjedan netko od nas priprema izlaganje s novostima iz industrije kako bi uvijek svi bili up to date.

 

Kvalitetan feedback zlata vrijedi

Kako bi drukčije znali je li ono što ste smislili i implementirali stvarno funkcionalno? U Arboni vlada kultura feedbacka kako bi mi, ali i vi praktikanti, znali gdje ste pogriješili, što se može napraviti drugačije i gdje ima prostora za poboljšanja.

Feedback baš nikada nije napad na tvoj rad ili tebe, dragi praktikantu. To je savjetovanje s ciljem da dodatno naučiš, mi smo se vjerojatno već našli u sličnoj situaciji, napravili istu grešku, nema potrebe da i ti to prolaziš. Bolje je učiti na tuđim pogreškama 😀 .

Ako ti nešto nije jasno ili imaš ideju kako unaprijediti ustaljenu praksu, reci to glasno ili napiši u mailu, kako ti je draže. Možda je baš taj tvoj “Heureka!” moment nešto oko čega ćemo se svi složiti i napraviti predloženu promjenu.

 

U Arboni se usudimo razmišljati drugačije

Digitalni marketing je kreativna industrija, baš kao i svaki drugi oblik marketinga i oglašavanja. U Arboni se trudimo uvijek pristupiti problemu s radošću djeteta, a ne kao samo još jednom zadatku.

Odmah u startu zaboravite ustaljene i dosadne digitalne marketinške kampanje. Naučit ćete stvarati priču oko proizvoda, brenda ili tvrtke, pisati i optimizirati Google Adse koji se klikaju i Title tagove koji su na prvim stranicama SERP-a. Za sve to nužan je drukčiji, inovativan način razmišljanja. Baš onakav kakav razvijamo i potičemo u Arboni.

Više od 300 projekata i zadovoljni klijenti iz različitih industrija, dokaz su kako smo na dobrom putu. Želiš li nam se pridružiti i biti nečiji vjetar u leđa?

Možda je baš praksa u Arboni tvoj najbolji prvi korak. Razmisli, uvijek nam se možeš javiti putem forme za prijavu na stručnu praksu, ali sada je najbolji trenutak, vjeruj nam.

Ako nas želiš bolje upoznati svakako prati našu Arbona – karijere Facebook stranicu, tamo se već sada nalaze prve #ArbonaOsobne, a ostatak dolazi uskoro!

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.