Odgovor na ključno pitanje svakog razgovora za posao

 

Kada su vas prvi puta pitali da ispričate nešto o sebi? U vrtiću ili u osnovnoj školi? Možda i prije?

Na razgovoru za posao će vam sigurno postaviti THE pitanje.

Ako ne želite dobiti posao, na intervjuu pričajte o svojem djetinjstvu, omiljenim filmovima, kako ste zabavni i volite pomagati ljudima. Pronađite sve klišeizirane teme u starom broju časopisa za tinejdžere pa opletite.

Ako ipak želite posao zbog kojeg ste došli na intervju, možda će vam trebati savjet koji vam želimo dati u ovom blogu.

Recite nešto o sebi – to je pitanje na koje mislimo. To je pitanje koje se pojavi na svakom razgovoru za posao. Ne postoji univerzalno točan odgovor na njega, ali pravi odgovor će vam dati osjetnu prednost u odnosu na sve ostale kandidate.

Neke od smjernica za sastavljanje najboljeg odgovora na ključno pitanje svakog razgovora za posao jesu:

  • pričajte o onom što vas motivira
  • objasnite izazove koji vas pokreću
  • naglasite vaše vještine relevantne za taj posao
  • detaljno objasnite zašto želite raditi u toj tvrtci
  • pojasnite zašto baš sada želite raditi za njih
  • dokažite da ćete se dobro uklopiti

 

1. Pričajte o onom što vas motivira

Jedan od najzanimljivijih dijelova osobnosti koje će poslodavac tražiti u zaposleniku je njegova/njena unutrašnja motivacija. Istraživanja su pokazala kako je upravo unutrašnja (intrinzična) motivacija ona koja krasi zaposlenike koji zadatke obavljaju kvalitetnije i pametnije.

Ako možete ispričati istinitu osobnu anegdotu koja dokazuje da ste strastveni profesionalac, a ne samo lovac na novac – možete biti sigurni kako ste uhvatili pozornost poslodavca.

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete započeti nekako ovako:

“Približavajući se drugoj godišnjici rada u području content marketinga naučio sam puno o sebi. Primijetio sam kako se osjećam posebno ispunjeno kada stvaram priče koje rješavaju probleme i inspiriraju.“

2. Objasnite izazove koji vas pokreću

Poslodavci uglavnom ne žele nove zaposlenike koji će zadržati status quo unutar tima. Zaposlit će one kandidate za koje smatraju kako mogu biti pokretač pozitivnih promjena.

Da biste pokazali kako ste upravo vi ta iskra, na razgovoru za posao pričajte o izazovima u vašoj industriji ili onima radnog mjesta za koje ste se prijavili.

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete nastaviti nekako ovako:

“Mi danas radimo na tržištu gdje se hrpa brendova bori za ograničenu količinu pozornosti kupca/korisnika bombardirajući ih prosječnim sadržajem. Nikada nije bilo teže doći do korisnika kroz svu tu gužvu, ali mene to nimalo ne plaši. Uzbuđuje me, jer me tjera da napredujem svaki dan i tražim inovativne načine kako dostaviti željenu poruku korisniku.“

3. Naglasite vaše vještine relevantne za taj posao

Kada ste istaknuli trenutne izazove koje želite riješiti, možete nastaviti i pokrenuti temu vještina koje posjedujete, a mogu pomoći u rješavanju tih izazova.

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete nastaviti nekako ovako:

“U ovom trenutku vodi se žestoka bitka za pozornost korisnika i to je razlog zašto sam želio poboljšati svoje vještine kreativnog SEO pisanja i tumačenja podataka iz Google Analyticsa. Podaci su ono što pokreće odluke u našoj industriji i znam da, ako želim imati utjecaja, moram biti kreativac i strateg. Srećom, sposobnost brzog učenja i prilagodbe mi je pomogla da pravilno tumačim podatke, a zaključke implementiram u stvaranje boljeg sadržaja.”

 

4. Detaljno objasnite zašto želite raditi u toj tvrtci

Jednom kada ste poslodavca oduševili svojim stručnim vještinama, nastavite i povežite svoje vještine s ambicijama te ciljevima tvrtke u koju ste došli na razgovor za posao.

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete nastaviti nekako ovako:

“Baš zato mislim da bih vam mogao pomoći u ostvarivanju ciljeva. Smatram kako je vama, baš kao i meni, bitno svaki zadatak obaviti na zavidno visokoj razini. Posebno mi se dopada način na koji postavljate ciljeve: izvedivo, objektivno i na temelju podataka. Mislim da vam mogu pomoći bolje tumačiti podatke i stvarati zanimljiviji digitalni sadržaj.”

5. Pojasnite zašto baš sada želite raditi za njih

Nakon što ste poslodavcu detaljno objasnili zašto želite raditi kod njih, pojasnite i zašto je baš sada pravo vrijeme za to. Tako ćete pokazati da pratite aktivnosti tvrtke, a poslodavcu će se svidjeti vaša proaktivnost.

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete nastaviti nekako ovako:

“Ovo je valjda najbolje vrijeme za posao u Arboni – nedavno pokrenuta online akademija digitalnog marketinga je super koncept, a besplatno predavanje idealan način za prikupljanje leadova. Očito je kako Arbona želi biti proaktivan sudionik tržišta i širiti svoje znanje i poslovanje. Jedino tako, smatram, možete postati najbolji.”

6. Dokažite da ćete se dobro uklopiti

Za kraj, zaokružite cijelu priču iskustvima s vašeg trenutnog ili prošlog radnog mjesta. Ako ste iskreni, a ne samo hvalisavac koji slatkorječivošću pokušava osvojiti poslodavca, onda sve što ste do sada ispričali o sebi ima uporište u vašim prošlim iskustvima.

Prošla iskustva dokazat će vašu vrijednost i kvalificirati vas kao zaposlenika koji će podići aktivnost tima, jer ste nešto slično napravili i na prošlom radnom mjestu. Logično, zar ne?

Odgovor na pitanje: “Recite nešto o sebi”, možete zaključiti nekako ovako:

“U tvrtci u kojoj sada radim sam povećao preglede i otvaranja blog članaka za duplo i povećao sam listu e-mail pretplatnika za 35%, a sve to u samo godinu dana. Mislim kako bih vam mogao pomoći razviti bolju content marketing strategiju, birati zanimljivije riječi i izgraditi kvalitetniju publiku.”

Primjer odgovora na pitanje: Recite nešto o sebi

Kada spojimo dijelove, dobijemo cjelovit odgovor na pitanje iz naslova koji bi trebao izgledati nekako ovako:

Približavajući se drugoj godišnjici rada u području content marketinga naučio sam puno o sebi. Primijetio sam kako se osjećam posebno ispunjeno kada stvaram priče koje pomažu i inspiriraju.

Mi danas radimo na tržištu gdje se hrpa brendova bori za ograničenu količinu pozornosti kupca/korisnika bombardirajući ih prosječnim sadržajem. Nikada nije bilo teže doći do korisnika kroz svu tu gužvu, ali mene to nimalo ne plaši. Uzbuđuje me jer me tjera da napredujem svaki dan i tražim inovativne načine kako dostaviti željenu poruku korisniku.

U ovom trenutku vodi se žestoka bitka za pozornost korisnika i konzumenata content marketinga, a to je razlog zašto sam želio poboljšati svoje vještine kreativnog SEO pisanja i tumačenja podataka iz Google Analyticsa. Podaci su ono što pokreće odluke u našoj industriji i znam da, ako želim imati utjecaja, moram biti kreativac i strateg. Srećom, sposobnost brzog učenja i prilagodbe mi je pomogla da pravilno tumačim podatke, a zaključke implementiram u stvaranje boljeg sadržaja.

Baš zato mislim da bih vam mogao pomoći u ostvarivanju ciljeva. Smatram kako je vama, baš kao i meni, bitno svaki zadatak obaviti na zavidno visokoj razini. Posebno mi se dopada način na koji postavljate ciljeve: izvedivo, objektivno i na temelju podataka. Mislim kako vam mogu pomoći tumačiti podatke i stvarati zanimljiviji digitalni sadržaj.

Ovo je valjda najbolje vrijeme za posao u Arboni – nedavno pokrenuta online akademija digitalnog marketinga je super koncept, a besplatno predavanje idealan način za prikupljanje leadova. Očito je kako Arbona želi biti proaktivan sudionik tržišta i širiti svoje poslovanje. Jedino tako, smatram, možete postati najbolji.

U tvrtci u kojoj sada radim sam sam povećao preglede i otvaranja blog članaka za duplo i povećao listu pretplatnika na e-mail za 35%, a sve to u samo godinu dana. Mislim kako bih vam mogao pomoći razviti bolju content marketing strategiju, pisati zanimljivije tekstove i izgraditi kvalitetniju publiku.

Svjesni smo kako odgovaranje na ovo pitanje u nekima može probuditi nelagodu i stres, ali ako ga odradite na način kako smo opisali iznad, možete ga pretvoriti u vašu osobnu prodajnu prezentaciju. Samo tako nastavite, sigurni smo kako ste na pravom putu.

Pogledajte trenutno otvorene pozicije u Arboni, izvježbajte svoju prodajnu prezentaciju, oduševite nas na razgovoru, pa nam pomozite biti vjetar u leđa poslovanju naših partnera.

 

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.