LinkedIn / Životopis?

Mlad si, za tebe postoje samo Facebook, Instagram i WhatsApp, a Linkedin je za tebe svijet za sebe. Tamo zalaze ozbiljni poslovnjaci i razgovaraju onim štokavsko-poslovnim jezikom od kojih te boli glava. Što ćeš ti tamo?

Pa… Možda pronaći posao?

Sve više poslodavaca ima LinkedIn profil

Poslodavci. Posao. Ti. Hm…Prava prilika da se povežeš s njima, jelda?

Kako poslodavcima ova društvena mreža omogućuje pretragu potencijalnih zaposlenika, tako tebi omogućava pretragu potencijalnih poslodavaca.

LinkedIn je tvoj online Životopis. Zašto je to potrebno naglasiti? Neki ljudi LinkedIn koriste na način kao što koriste Instagram ili Facebook. Na LinkedInu nema mjesta pošalicama ili razigranim objavama, slikama i smiješnim izrekama.

LinkedIn je mjesto gdje prezentiraš sebe poslodavcu i gdje poslodavac prezentira sebe tebi.

Ako na LinkedIn želiš staviti svoj Životopis, to je isto odlična ideja! No samo pripazi da informacije na LinkedIn profilu ne budu Copy-Paste Životopisa. Nećeš valjda biti kao pokvarena ploča i ponavljati jedno te isto! Neka životopis i LinkedIn budu različiti. Ponovno – budi kreativan! 😛 Krajnji cilj je isti – predstaviti se  na najbolji mogući način.

Da bi imao kvalitetan LinkedIn profil, trebaš ga najprije znati urediti

Krenimo redom.

Zaglavlje mora sadržavati tvoje ime i prezime te kratak opis onog što radiš. Ako nisi u mogućnosti staviti titulu na svoj profil, koristi riječi kojima ćeš kratko i jasno navesti svoje iskustvo i razinu znanja u određenom području rada.

Nakon zaglavlja dolazi sažetak. Jednom kad ljudi dođu na tvoj profil pokušaj ih natjerati zanimljivim sažetkom da ostanu na tvojem profilu i da ga pročitaju do kraja!

Kako? Objasni u sažetku na čemu trenutno radiš i koja su tvoja postignuća. Fokusiraj se na važne ključne riječi. Pomoću ključnih riječi tvoj će LinkedIn profil biti više pozicionirani s obzirom na kandidate koji se bave istim poslom kojim i ti!

Kod iskustva istakni svoju karijeru

Na svojem profilu popiši sve firme u kojima si radio i jasno naznači što si tamo radio i vrijeme kada si tamo radio.Sve to sumiraj i svaku od pozicija opiši jednom rečenicom.

Edukacija i postignuća također moraju biti istaknuta na LinkedIn profilu. Istakni titulu i link koji vodi na poduzeće / školu / instituciju u kojoj si dobio tu titulu. Ako imaš bilo kakva priznanja i nagrade, i njih istakni na svojem profilu. U ovom dijelu možeš naznačiti i projekte ako si tijekom svog školovanja radio na njima.

Za kraj, pazi što lajkaš na LinkedInu jer svaka neprofesionalna stranica koju si lajkao vidljiva je svakom tko posjeti tvoj profil.

Razmisli dva puta prije nego što to učiniš! Ne želiš da tvoj profil ispada neprofesionalno pred poslodavcima koji traže potencijalnog kandidata!

Sretno!

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.