7 savjeta za početnike u digitalnom marketingu

Planirate započeti karijeru u digitalnom marketingu, ali nikako da se pokrenete. Vjerojatno imate problema s fokusiranjem. Svi smo se susreli s ovim zavrzlamama. . To su one prve “dječje bolesti” i šeprtljavi baby steps.

To je razdoblje gdje znate što želite raditi, ali ne znate kako početi. Zatim pokušavate, krenete pa zastanete i tako u krug. Sve što vam zapravo treba je mala pomoć.

Razgovor s nekim tko je prošao ono što vi sada prolazite i par savjeta u početku koji mogu biti ogromna pomoć.

Nije bitno želite li postati “samo” dobar digitalni dizajner ili želite titulu stručnjaka za digitalni marketing. Početak je za sve isti. Na primjer, sigurno ćete svi morati napisati dobar CV i istaknuti se među kandidatima za posao, ali krenimo od početka.

 

Savjet #1: Uskočite u vlak cjeloživotnog učenja 

 

Vjerojatno ste netko tko obožava učiti jer, tko drugi bi sebi poželio karijeru u industriji koja se još uvijek razvija i vjerojatno nikad neće prestati.

Digitalni marketing je brzorastuća industrija u kojoj uspijevaju samo oni koji se najbrže prilagode. Poslodavac će jako brzo shvatiti tko je došao jer želi učiti i konstantno se razvijati, a tko je tu jer želi što prije stići do penzije. Pogodite tko pobjeđuje?

Ovo je industrija koja zahtjeva strastven pristup i beskonačnu želju za učenjem.

 

Savjet #2: Pratite novosti iz svijeta digitalnog marketinga 

 

Baš kao što refreshate Instagram feed potrudite se isto tako svakodnevno refreshati portale koji donose najnovije informacije iz područja digitalnog marketinga.

Divovi ove industrije kao što su Google, Facebook i Twitter svakodnevno poboljšavaju svoje algoritme, a vi o njima ovisite. To su kanali preko kojih ćete svakodnevno komunicirati s klijentima i korisnicima.

 

Savjet #3: Okružite se uspješnim i pozitivnim ljudima

 

Zaboravite svoje stare prijatelje i krenite se družiti s cool ekipom. Ne! Ovo nikako nije networking.

 

U životu svakodnevno imate priliku upoznati nove ljude. Kakve ljude ćete upoznati zavisi o mjestima na kojima se krećete. Možete upoznati jednako uspješne i zanimljive ljude na satu slobodnog penjanja ili lokalnom predavanju o novostima iz industrije. Odvažite se!

Kvalitetna mreža poslovnih poznanstava jednog dana vam može pomoći riješiti problem ili otvoriti vrata novim prilikama.

 

Savjet #4: Razvijajte osobne projekte 

 

Marketing je zapravo jedno veliko igralište. Jednom kada neki klinac donese super zanimljivu igru, neko vrijeme svi je igraju. Fokusiraju se samo na nju i zaborave da su se igrali i prije. Stvar se promijeni kada dođe djevojčica s još zanimljivijom igrom. Cijeli fokus i uzbuđenje se prebacuje na novu igru, a ova prije odlazi u zaborav. I tako unedogled.

Ono što želimo reći je testirajte svoje ideje, a njih je najbolje testirati na osobnim projektima. Možda baš vi imate rješenje za problem dosadnog sadržaja na društvenim mrežama lokalnih kafića! Preuzmite odgovornost i saznajte kako vaše ideje funkcioniraju u stvarnosti.

 

Savjet #5: Naučite terminologiju industrije

 

CTR, CPM, boost, CPC, SEM, engagement, SEO i mali milijun drugih čudnovatih izraza koje digitalni marketingaši koriste u svakodnevnoj komunikaciji. Ako ćete jednom biti dio tog svijeta morate znati njihov jezik.

Znate onu staru latinsku: “si fueris Romae, Romano vivito more; si fueris alibi, vivito sicut ibi“? Ne znate, OK, ali kada vam kažemo da na svjetskom engleskom to zvuči ovako: “when in Rome, do as the Romans do” stvari su puno jasnije. Uglavnom, shvaćate što vam želimo reći.

Sposobnost da razumijete ishode digitalne marketinške kampanje i popravite ono što treba uvelike ovisi o vašoj sposobnosti razumijevanja korištenog žargona.

 

Savjet #6: Zaboravite na glamur i šampanjac

Iako je ova struka u očima drugih percipirana kao nešto glamurozno, istina je ipak drukčija.

Često je mnogo bitnije razumijevanje analitike i čitanje podataka nego zanimljiva kreativna ideja koja se zapravo ne može testirati.

Nećete kreirati web stranice od nule ali ćete svakako komunicirati svoje zanimljive ideje s developerima. Zato nadogradite svoja kreativna znanja barem osnovnim iz svijeta HTML-a i grafičkog dizajna.

Savjet #7: Certificiranje je veliki plus 

Ako se stvarno želite istaknuti među gomilom kolega koje se prijavljuju na isti natječaj – položite različite certifikate.

S obzirom na to da je teško odrediti koji početnik je bolji i tko zaslužuje posao u uredu, certifikat može biti vaš as u rukavu. Na samom početku nitko nema poslovnog iskustva, baš zato certifikati mogu biti plus. Položite neke od Google certifikata i vaš CV odmah će izgledati puno primamljivije.

Uzmite si neko vrijeme, poradite na osobnom profesionalnom razvoju i onda nam se vratite. U međuvremenu možete pročitati i naše ostale blogove.

Razgledajte naše otvorene pozicije, ispunite pristupnu formu, priložite CV i originalno motivacijsko pismo. Arbona vas čeka!

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.