7 filmova i serija za marketingaše + infografika za lakši izbor

Netflix, Netflix, Netflix. Svi ste čuli za ovog digitalnog diva koji sada već ima više korisnika nego Njemačka stanovnika. :O

Ako ste ikada gledali Netflix, a mislimo kako većina vas je, znate kako je teško ostati na samo jednoj epizodi serije… Ova 10. najveća internet tvrtka ima tako dobar algoritam da uvijek zna što vam se gleda. Isto tako će vas nakon nekog vremena “bingeanja” podsjetiti što radite i pitati što dalje. Super je taj Netflix.

Kada smo trebali pisati ovaj blog razmišljali smo što bi vas moglo zanimati. Vjerojatno vam nije do obavljanja zadataka ili započinjanja karijere IT analitičara, to može pričekati. Možda bi vas zanimale teme vezane za digitalne nomade ili najnovija božićna pjesma iz kućne radinosti, ali, opet, o tome smo već pisali…

Trebali smo nešto pitko, jednostavno, a opet povezano s onim čime se Arbona bavi i sezonom u kojoj jesmo – blagdanskoj. Nakon nekoliko lošijih ideja, na pamet nam je pala jedna manje loša: “Idemo pisati o najluđim marketinškim partijima!”… hm, ipak ne. Toga je sada već pomalo dosta, nazdravili smo za Božić, a do Nove je još neko vrijeme. I odjednom. Heureka!

Donosimo vam listu filmova i serija na Netflixu koje će vam uspješno “ubiti vrijeme” i ne, nećemo vam preporučiti Mad Men (to ste već trebali pogledati). Usput, možda i vi doživite “heureka moment” zahvaljujući genijalnim idejama i drugačijoj perspektivi junaka s malih ekrana.

 

Jiro Dreams of Sushi

O čemu je riječ? Ovo je dokumentarac koji prati lik i djelo sushi majstora Jiro Ono. Jiro ima 85 godina, vlasnik je restorana s 10 m2 uslužnog prostora, tanjur košta 300 $ i uživa legendarnu popularnost u cijelom Tokyu.

Koliko traje? Traje 1 sat i 22 minute.

Kako ćete zbog ovoga postati bolji marketingaš? Kada dođete u restoran, do jednog od deset stolova vas otprati osobni konobar. Ponudi vam topli ručnik kako bi njime obrisali lice ili ruke. Osim ručnika dobit ćete šalicu čaja i podlogu za kameru, ako vam je potrebna. Jiro tada ispred vas slaže 20 komada sushija koji su, sudeći prema sushi znalcima, najbolji kada su tek svježe napravljeni. Znači dobijete top kvalitetu.

Klijenti Jirov restoran napuštaju sa sushijem u trbuhu i osmjehom zadovoljstva na licu jer su doživjeli najbolje iskustvo. Upravo je to glavna marketinška lekcija koju ćete naučiti gledajući ovaj dokumentarac.

Citat iz filma: “Jednom kada odlučite čime se želite baviti, morate se u potpunosti predati tom pozivu. Morate se zaljubiti u svoj posao. Nemojte se žaliti. Posvetite svoj život usavršavanju. To je tajna uspjeha.”

 

Freaks and Geeks

O čemu je riječ? Ova serija prati dvije skupine tinejdžera u ranim ‘80 godinama koji proživljavaju sve zgode i nezgode koje srednja škola donosi.

Koliko traje? Epizoda traje 44 minute.

Kako ćete zbog ovoga postati bolji marketingaš? Na primjeru ove serije, koju je milijun gledatelja na Netflixu ocijenilo s 4.4 / 5, naučit ćete kako nije dovoljno imati super proizvod kako bi opstali na tržištu. Ovoj kultnoj seriji, u njenim počecima nisu prognozirali nikakav uspjeh. Zapravo, nisu je smjeli promovirati na webu kako NBC ne bi izgubio gledatelje. Da stvar bude još bizarnija, ovo se događalo 1999. godine.

Još jedna ključna marketinška lekcija ove prvoklasne serije je ta da se povezivanje s klijentima  uvijek isplati. Bitno je shvatiti motive i frustracije svojih klijenata kako bi im mogli ponuditi najbolji proizvod/uslugu.

 

The Writers’ Room

O čemu je riječ? Ovo je također serija koja prati priču popularnog, uspješnog pisca koji radi na jednoj uspješnoj seriji. Serija u seriji. Fora iz Inceptiona. 😀

Koliko traje? Epizoda traje 22 minute.

Kako ćete zbog ovoga postati bolji marketingaš? Na početku svake epizode glavni lik priča o “nevjerojatnom uspjehu, katastrofalnim pogreškama, promjenama u zadnji tren”. Upravo ovako bi se mogao opisati i prosječan radni tjedan jednog marketingaša.

Domaćin nas vodi u izlete na filmske setove i u urede pisaca te kreativaca koji moraju zajedno funkcionirati i stvoriti najbolji mogući proizvod. U ovom slučaju seriju.

Za potrebe ovog super-cool bloga smo izdvojili samo 3 (po nama najbolja) naslova, ali smo svih 7 uključili u infografiku koju možete vidjeti ispod. Nećemo vam oduzimati vrijeme jer ipak, morate izabrati što gledati. Svi znamo kako to često potraje, a praznici traju kratko…

E, da, sretni blagdaniiii! 😀

Kako odabrati što gledati – za marketingaše [infografika]

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.