Kako se pokrenuti i izgraditi željenu karijeru?

Ne planiramo pisati motivacijske tekstove. Smatramo kako je motivacija uvijek stvar pojedinca, a popularni life-coachevi su samo flaster na vulkanu.

Ovaj blog neka bude iznimka.

Odlučili smo se pisati o ovoj temi jer smo vam u prošlim blogovima pokušali dočarati karijeru zaposlenika u digitalnom marketingu. Pisali smo o stručnjacima u digitalnom marketingu, grafičkim dizajnerima (btw. ako si ti grafički dizajner s ponešto iskustva i velikom željom za napretkom – javi se, čekamo te), i dali smo vam savjete kako započeti digitalnu karijeru.

Ali što vama sve to vrijedi, kada je maksimum vaših napora čitanje ovog bloga i maštanje o karijeri u agenciji za digitalni marketing.

Upravo za tebe, vas, sve koji se pronalaze u prošloj rečenici pišemo ovaj tekst.

Ono što većini predstavlja problem je fokus i raspodjela vremena. Postoje zadatci koji su hitni i bitni. Postoje i oni koji nisu bitni i nisu hitni. Bitno je znati koji su koji.

Bilo bi odlično kada bi takvih zadataka bilo podjednako, a ravnoteža između privatnog i poslovnog života još je jedan bitan faktor uspjeha.

 

1. Upravljajte svojim raspoloženjem

Uglavnom se sustavi produktivnosti zasnivaju na robotskom ponašanju i zanemaruju emocije, a to je nemoguće. Emocije su u nama oduvijek.

Zato je korisno započeti dan mirno. Većina nas ujutro najprije uzima mobitel u ruke, provjeravamo društvene mreže, email i na njih reagiramo. Kako se dan po jutru poznaje, taj dan ćemo provesti u reaktivnom načinu, umjesto puno pametnijeg proaktivnog djelovanja. Gubimo moć pokretanja posla i pasivno reagiramo na sve što nam se nađe na listi zadataka.

Prvih pola sata ili sat nakon buđenja nemojte provjeravati mailove, nemojte otvarati profile na društvenim mrežama, zaboravite na notifikacije.

Loše raspoloženje rano ujutro umanjuje našu produktivnost.

Za naš mozak su raspoloženje i kvaliteta izvedbe zadatka usko povezani. Tako optimističniji studenti bolje rješavaju matematičke zadatke. Pesimistični prodavači su za 56% manje uspješni od svojih optimističnih kolega. Dajemo najbolje od sebe kada smo pozitivni – to je zaključak.

 

2. Radite pametnije – ne više

 

Često je savjet koji dobijete za produktivnost – obavi stvari brže. Brzina, brzina, brzina.

Što kada bi vam rekli da najuspješniji CEO-i nisu obavili gomilu posla jer su gomilali radne sate, već su mudro planirali. Smiješno je kako se žalimo da nemamo dovoljno vremena, a trošimo ga na nebitne stvari kao da imamo sve vrijeme svijeta. 

Stvari koje se mogu obaviti brzo u većini slučajeva nisu uopće bile potrebne. Njih odradimo samo da se “osjećamo bolje”. Jednom kada dođu rokovi i shvatimo kako nismo obavili bitne stvari – poželimo da smo drugačije postupili.

Sada je vrijeme za to, sada postupite drukčije.

Jednom kada krenete sve na što trebate paziti je fokus.

 

3. Fokus je uklanjanje distrakcija

Moderan život, pametni telefoni i puno zabave nisu umanjili našu sposobnost zadržavanja pažnje. Samo imamo previše dostupnih opcija za instant nagrade mozgu. Pogađate rješenje problema fokus?

Izolirajte se od svega što okupira vašu pažnju. Idući put kada uzmete 6 inčnog ljepotana u ruke zapitajte se: “Zašto sam ovo napravio/la?

  • ako ste mobitel uzeli jer znate što morate napraviti – to je u redu
  • ako ste mobitel uzeli jer vam je to navika, a prva stvar koju napravite je provjeravanje notifikacija u iščekivanju crvene brojke – imate problem.

Ograničite sami sebi mogućnost nagrađivanja. Ranije spomenuta crvena notifikacija je našem mozgu upravo to – nagrada. Koncentracija nije čarolija. Morate se izolirati od distrakcija, fokusirati se na zadatak biti strpljivi.

Ovo se čini jednostavno, ali što s cimerom koji ulazi u sobu svakih pola sata ili šefom koji uvijek ima neki novi zadatak?

Pa kako se boriti s takvim situacijama?

 

4. Stvorite svoju rutinu

 

Produktivna i zadovoljan osoba nikada neće reći: “Ne znam kako mi je to uspjelo, samo krenem i nadam se najboljem.”

Tajna uspjeha je u rutini i nije bitno kako ona izgleda.

Definiranje rutine može biti puno efikasnije od oslanjanja na samodisciplinu. Nemojte sebi dozvoljavati da radite ono što niste planirali – to vas oslabljuje.

Svi najveći genijalci svijeta su imali rutinu koja je za njih funkcionirala.

Reorganizirajte svoj raspored tako da više vremena posvetite ostvarivanju preduvjeta uspješnog obavljanja zadataka. Manje se posvetite samim uvjetima uspješne izvedbe.

Recimo da se bolje osjećate nakon treninga i odgovara vam glazba u pozadini dok obavljate zadatak. Naš savjet je da se posvetite treningu, glazba će postati nebitna. Shvaćate? 

Budite zadovoljni i optimistični i bit ćete produktivniji. Ispunite svoje ambicije. Nemojte postati ogorčeni starci. 😀

Pogledajte naše otvorene pozicije. Prijavite se. Mi vas čekamo.

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.