Kako postati bolji digitalni dizajner u 3 jednostavna koraka?

Već neko vrijeme uspješno žonglirate između Photoshopa, Illustratora i InDesigna? Znate koliko je teško ispuniti sve klijentove specifične zahtjeve? Sigurni ste kako ništa nije tako lako kako se čini? Super! Na pravom ste mjestu.

S obzirom na to da ste savladali tehniku uspješnog obavljanja zadataka i gradite svoju karijeru digitalnog dizajnera nije vam problem razumijeti ideje klijenta te napraviti baš ono što se od vas traži. Prije nego se okrenete već ste na pobjedničkom postolju s peharom za najboljeg digitalnog dizajnera u rukama. Klijenti i direktori plješću, svi su sretni i zadovoljni, a onda se probudite 😀

Sada kada smo vas trgli iz sna vratimo se malo unazad.

U početku je postojala samo želja za karijerom u digitalnom marketingu, točnije digitalnom dizajnu, a sada ste već u poziciji da su vam svi vaši radovi nekako… isti? To je OK. Nakon par stotina vizuala takav ishod je očekivan.

Želite dodati novu dimenziju vašem radu, pronaći novi pogled na stvari ili jednostavno promijeniti perspektivu? Donosimo vam 3 jednostavna i korisna savjeta za poboljšanje vaših dizajnerskih vještina.

 

Proučite teoriju dizajna

Digitalni dizajn je primjenjena umjetnost, a ne zanat. Naravno, puno se može naučiti samo stvaranjem vizuala i moguće je biti digitalni dizajner bez diplome. Ipak, na kraju, postoji jedan dio koji razlikuje diplomiranog dizajnera od njegovih kolega koji su samo praktičari.

Teorija je u dizajnu bitna baš kao u svakoj drugoj profesiji. Ključno je razumijevanje i primjenjivanje osnovnih ideja kao što su:

  • koordinatna mreža i rešetke
  • teorija i psihologija boja
  • tipografija
  • zlatni rez.

Za većinu digitalnih dizajnera, upravo je teorijska širina ono što im formalno obrazovanje sa sobom donosi.

 

Naučite izvući maximum iz feedbacka

Klijenti, kolege, direktori, rodbina. Svi oni imaju mišljenje o vašem dizajnu i rado će ga podijeliti s vama. Njihove kritike ne moraju uvijek biti konstruktivne, ruku na srce, uglavnom će to biti subjektivni osvrti koji nikom ne koriste. Osim vama! Digitalnom dizajneru, kao nekom tko se bavi kreativnim poslom, slušanje kritika i njihovo razumijevanje može biti emotivno iscrpljujuće.

Pozitivna kritika je super kada je zaslužena, ali ona vas nigdje ne vodi. Malo tapšanja za ego je sve što ona može.

S druge strane, subjektivna kritika je nešto najbolje što vam se može dogoditi. Zbog konstruktivnih komentara na vaš rad moći ćete promijeniti ono što ne valja i biti bolji.

Kako bi dobili konstruktivan feedback naučite postavljati isto takva pitanja. Umjesto da promatrača pitate što misli o vašem radu i dobijete odgovor “Sviđa mi se” postavite specifično pitanje, npr: 

  • Što ste prvo primijetili kada ste pogledali ovaj rad?
  • Je li glavni motiv dovoljno izražen?
  • Jesu li korištene boje dovoljno žarke?

 

Igrajte se s dizajnom

Jednom kada počnete vaš rad i samog sebe shvaćati previše ozbiljno vaš dizajn će postati dosadan. Da, oprostite, ali to je istina. Kreativna industrija kao ova jednostavno ne dozvoljava previše ozbiljnosti, nju ostavimo bankarima i seizmolozima.

Zamislimo da ste završili s projektom, poslali ste ga klijentu i dobili pozitivan feedback – vaš posao je tu gotov. E pa ne mora biti! Uzmite radnu datoteku i igrajte se s njom. Napravite vlastitu verziju vizuala. Budite dijete, igrajte se s fontovima, ubacite još boja, serifne i sanserifne fontove – neka bude previše.

Rezultat ovakvog pokusa uglavnom će biti nered, ali opet, možda ćete jednom dobiti jackpot. U svakom slučaju, sam proces pomoći će vam osloboditi um. Moći ćete razmišljati slobodnije i drugačije, a onda će i vaši vizuali dobiti nove linije. Upravo to je razlog zašto sve ovo radite.

Želimo vam još puno inspiracije, novih motiva i onaj pehar sa samog početka. Ako mislite da će vam promjena dobro doći pogledajte naše otvorene pozicije, zaposlite se u Arboni i poklonite sebi novi početak.

Što kaže ekipa koja radi kod nas?

Dorian Petrić

Dorian Petrić

CPC stručnjak

“Smatram da u opuštenoj atmosferi i timskom radu kao što je to u Arboni slučaj, nijedan zadatak nije težak! Zadaci postaju sve zanimljiviji 🙂 Arbona je okruženje sa izazovnim projektima i vrlo dinamičnim radom u kojem svakodnevno stječeš nova znanja i iskustva.”

Monika Bunić Eršetić

Monika Bunić Eršetić

CPC stručnjak

“Dinamični su i kreativni radni zadaci, svaki dan je drugačiji i svaki dan naučiš nešto novo! Uz to tu je i cool ekipa uz koju ti nikad ne može biti dosadno!​”

Tea Brezovec

Tea Brezovec

CPC stručnjak

“Zašto odabrati Arbonu? Jer nikada nije dosadno! Nisi zalijepljen za jedan te isti posao i uvijek te očekuje nešto novog! Ovdje samo učiš i pomičeš granice sve više i više! Jesi li spreman za ovakvo iskustvo?”

Zašto arbona?

Brojni certifikati koje smo stekli, a i zadovoljstvo naših klijenata dokazuju kvalitetu i profesionalnost našeg rada. Uz dozu profesionalnosti dolazi naravno, doza zabave, humora i opuštene atmosfere rada. Kod nas su zaposleni mladi talenti i stručnjaci, a prosjek godina nam je 26.

Arbona d.o.o.